piątek, 10 lutego 2017

Wyprawa nr 70

IRVING: HERBATA NA DOBRY WIECZÓR



Osobowość z charakterem: Świetna herbata na długie wieczory i wszelkie niepogody. Zapewnia
niezwykłe doznania smakowe - połączenie smaku czarnej herbaty z marcepanem. Można się w niej zakochać. Jej aromat uskrzydla, koi nerwy i faktycznie wycisza. Zmysłowe nuty egzotycznej bergamoty i wytwornego marcepanu rozpieszczają smakiem i aromatem.

 

Sekrety mojego uroku: czarna herbata, aromat bergamoty 9%, aromat marcepanu 3%


Rodzaj: Herbata czarna aromatyzowana

Co zrobić, by ze smakowania mnie płynęła duża rozkosz? Jedną saszetkę herbaty umieścić w szklance i zalać wodą  o temperaturze 100 stopni Celsjusza. Zaparzać 2-3 minuty.



Czy każdy może sobie pozwolić na skosztowanie tejże herbaty?

  • Zawartość: 75 g  (50 torebek po 1,5g)
  • Koszt: od 11,00 zł
  • Ocena: 4.5 / 5.0

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że blog ożywa, bo na taką pogodę herbatka jak znalazł.
    Będę dopingować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam taką nadzieję, tym bardziej, że herbat mi nie brakuje ;) Dobry z Ciebie motywator ;)

    OdpowiedzUsuń