piątek, 17 lutego 2017

Wyprawa nr 71

TEEKANNE: SPANISCHE ORANGE



Osobowość z charakterem: Poczuj trochę hiszpańskiego temperamentu w swoim domu! Soczysta pomarańcza zabierze Cię w niezwykłą przygodę poprzez herbaciane przestworza. Powabna Hiszpanka uwodzi swym słodkim aromatem, kusząc Cię aż do ostatniego łyku. Polecam parzyć 10 - 15 minut, wtedy smak nabiera więcej rumieńców i dojrzałości.

Herbata przybyła do mnie z Niemiec, w Polsce nie można jej kupić :( 
U nas nabędziemy Fresh Orange od Teekanne, jednak nie mam porównania co do smaków, czy polski zamiennik jest zbliżony do niemieckiej herbatki.

 

Sekrety mojego uroku: Äpfel (jabłka) , Hibiskus (hibiskus), süße Brombeerblätter (liście słodkiej jeżyny), weißer Hibiskus (biały hibiskus), Orangenaroma (8%) (aromat pomarańczowy), Orangen-Saftkonzentrat (5%) (koncentrat soku pomarańczowego), Süßholz (korzeń lukrecji), Pfirsicharoma (aromat brzoskwiniowy)

Rodzaj: Herbata owocowa aromatyzowana

Co zrobić, by ze smakowania mnie płynęła duża rozkosz? Jedną saszetkę herbaty umieścić w filiżance i zalać świeżo ugotowaną wodą  o temperaturze 100 stopni Celsjusza. Zaparzać, wg producenta, 5-8 minut.



Czy każdy może sobie pozwolić na skosztowanie tejże herbaty?

  • Zawartość: 50 g  (20 torebek po 2,5g)
  • Koszt: 2,29 Euro (Sklep Teekanne)
  • Ocena: 4.8 / 5.0

1 komentarz:

  1. Brzmi obiecująco, tylko szkoda, że niedostępna. Warto wiedzieć, bo a nuż kiedyś trafi się okazja. Ja kiedyś przywiozłam z Czech bardzo fajne herbatki ekologiczne i już wiem, że jeśli znów zawędruje w te rejony będę ich poszukiwać. Polecaną przez ciebie znalazłam na stronie drogerii dm, więc jest szansa, że będąc przy najbliższej okazji w Czechach można ją zdobyć, od czasu do czasu wyskakuję do naszych sąsiadów kiedy jestem w pobliżu (Karkonosze albo Kotlina Kłodzka).

    OdpowiedzUsuń