środa, 13 marca 2013

Wyprawa nr 7

BIOFIX: HERBATKA  Z KWIATÓW HIBISKUSA - HIBISCUS


Poza standardowymi herbatami warto czasem spróbować naparów owocowych. Ich skład jest bardzo prosty. Odpowiednio skomponowany susz, naturalne składniki. Dziś spróbujemy naparu z suszonych kwiatów hibiskusa.

Osobowość z charakterem: Moim znakiem rozpoznawczym jest ognista barwa. Na początku niepozorny delikatny róż, im bliżej mnie poznasz, tym bardziej zaobserwujesz, że pozory mylą. Mój delikatny charakter szybko nabiera kolorów. Lada moment, a stanę się wrzosowy. Jestem towarzyski. Im będziemy mieć dłuższy staż znajomości, tym moja barwa będzie głębsza, aż po mocno nasycony ciemno bordowy kolor. Pachnę naturalnie wiosną - jestem wrogiem zimowej depresji. Lubię, gdy popijasz mnie zimą - wtedy najlepiej rozgrzeję Twoje zmarznięte ciało...

Sekrety mojego uroku:  płatki hibiskusa

Kraj pochodzenia: Nigeria

Co zrobić, by ze smakowania mnie płynęła duża rozkosz?

Do filiżanki wsypać 1 łyżeczkę płatków, zalać wrzącą wodą. Dla uzyskania pełnego naparu trzymać pod przykryciem 3-8 minut.

Czy każdy może sobie pozwolić na skosztowanie tejże herbaty?

Płatki hibiskusa - 50g, pakowane w plastikowe saszetki.
Koszt: od 5 zł


Moja galeria



1) Przed parzeniem
2) Randka z suszem
3) Moje ubranko
4) Kwiaty leżą u mych stóp..
5) Parzenie z charakterem


SMACZNEGO!



1 komentarz:

  1. Wszystko co zostało tu napisane potwierdzam. Ów napar z hibiskusa znam, pijam i polecam każdemu, bo to samo zdrowie :) A co najważniejsze - równie wybornie smakuje na zimno, a zatem jest doskonałą alternatywą dla sztucznych napojów w upalne dni!

    OdpowiedzUsuń