sobota, 16 września 2017

Wyprawa nr 77


FLORAPHARM: TROPICAL SUNRISE (ROOIBOSTEE AROMATISIERT MIT ANANAS-GRAPEFRUIT-GESCHMACK)

Dziś przedstawiam ekskluzywny napar, który otrzymałam z Niemiec - Rooibos z mieszanką ananasa i grejpfruta. Urzekła mnie ta kompozycja, mimo że nie należę do grona zwolenników drugiego z tych owoców.



Osobowość z charakterem: Największą zaletą tejże herbaty jest jej zniewalający aromat bardzo soczystych owoców. Na myśl przychodzi od razu lato i jego uroki. W smaku napar jest lekko gorzkawy z wyczuwalną nutą słodyczy ananasa. Po zalaniu torebki piramidki wrzątkiem, możemy obserwować, jak pięknie rozszerzają się listki i inne elementy mieszanki. Jest to rooibos - myślałam, że nigdy nie polubię tego "specyfiku", jednakże po spróbowaniu tejże propozycji, jestem skłonna zmienić zdanie.



Sekrety mojego uroku: rooibos, cząstki jabłka, skórka pomarańczowa, imbir, cynamon, trawa cytrynowa, płatki kokosowe, aromat, pieprz różany, kardamon, płatki chabra bławatka, czerwona porzeczka


Rodzaj: Rooibos



Co zrobić, by ze smakowania mnie płynęła duża rozkosz? Jedną torebkę naparu umieścić w szklance i zalać wodą  o temperaturze 100 stopni Celsjusza. Zaparzać 5-6 minut.



Czy każdy może sobie pozwolić na skosztowanie tejże herbaty?
W Polsce niestety niedostępna (chyba, że o czymś nie wiem). Można kupić, np. TU. Koszt to około 7 Euro.
  • Zawartość: 15 torebek(15 x 35g)
  • Koszt: od 7 euro (pewnie gdzieś można kupić i taniej)
  • Ocena: 4.8 / 5.0



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz