piątek, 15 września 2017

Wyprawa nr 76


ALNATURA: ZIELONA HERBATA Z IMBIREM I CYTRYNĄ

Po długiej przerwie wracam do herbacianego blogowania.

Adwent co prawda już dawno za nami, a kolejny za jakieś 2,5 miesiąca, jednakże dziś wpadła mi do rąk przepyszna niemiecka herbata, którą otrzymałam jako kalendarz adwentowy. W Niemczech zamiast słodkich kalendarzy istnieją takie, złożone z 24 herbat.  Każda jest inna. Większość z nich stanowią herbaty ziołowe z ekologicznych plantacji. Jak dla mnie mega pozytywne zaskoczenie i nowa tradycja domowa.




Osobowość z charakterem: Lekka, orzeźwiająca zielona herbatka. Przyjemne połączenie trawy cytrynowej i imbiru. Całość daje niepowtarzalną gamę doznań. Napar koloru jasnozielonego o delikatnym aromacie.



Sekrety mojego uroku: trawa cytrynowa, zielona herbata, imbir - wg producenta, wszystko z ekologicznych upraw

Rodzaj: Herbata zielona





Co zrobić, by ze smakowania mnie płynęła duża rozkosz? Jedną torebkę herbaty umieścić w szklance i zalać wodą  o temperaturze 100 stopni Celsjusza. Zaparzać 5 minut.


Czy każdy może sobie pozwolić na skosztowanie tejże herbaty?
W Polsce niestety niedostępna (chyba, że o czymś nie wiem). Można kupić, np. TU. Koszt to około 3 Euro.
  • Zawartość: 24 torebki (różne smaki, różne składy)
  • Koszt: od 3 euro
  • Ocena: 4.8 / 5.0



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz