wtorek, 7 stycznia 2014

Wyprawa nr 22 (herbaciarnia Au-Ri-Ka)

Trzy dni temu wybrałyśmy się z Olą do niezwykłej piotrkowskiej herbaciarni Au-Ri-Ki. Byłam w niej po raz pierwszy. Przewspaniałe miejsce z niezwykłym klimatem. Osobiście dla mnie, jako "herbaciary", miejsce inspirujące. Bywałam w niejednej krakowskiej herbaciarni, jednak TA piotrkowska nie ma sobie równych. No, jestem zachwycona, oby więcej takich miejsc w naszym mieście!

Zaciekawiła mnie herbata owocowa o nazwie Duch Puszczy. :)


AROMATYZOWANA HERBATA OWOCOWA, DUCH PUSZCZY - HERBACIARNIA AURIKA

Osobowość z charakterem: Idealna herbata do picia podczas spotkań towarzyskich - posiada niezwykle intensywny malinowy aromat i wykwintny smak. Zachwyca swoim ciemnoczerwonym kolorem. Zaparzana w imbryczku o pojemności 450 ml. Wybornie smakuje podawana w porcelanie tak delikatnej i lekkiej, że aż szokującej. Różane bukiety na spodeczku i filiżance dodają jej wiele uroku.

Sekrety mojego uroku: herbata owocowa, hibiskus, malina, skórka pomarańczowa, róża, wiśnia


Sposób parzenia: Jedną torebkę herbaty włożyć do imbryczka. Zalać 450 ml wrzącej wody. Parzyć po przykryciem 2-3 minut lub więcej dla uzyskania odpowiedniego smaku i koloru. Aby herbatka była długo ciepła, można nałożyć nakrycie z materiału na imbryk.


Cena w herbaciarni za 450 ml: 7 zł

Nic, tylko przyjść i rozkoszować się znakomitą herbatką w pięknej filiżance! :)

Ach...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz