sobota, 14 marca 2015

Wyprawa nr 43

Gdy za oknem od rana słota, zrelaksujmy się przy smacznej herbatce owocowej. Dzisiejszy sobotni poranek celebruję z herbatą śliwkową z cynamonem, która wprowadza do mieszkania przyjemny aromat i posiada ciekawy smaczek. W dodatku trafiło mi się opakowanie herbatki z seansem filmowym w prezencie, więc dzień zapowiada się przyjemnie. :)

LOYLD THE MAGIC EXPERIENCE:  ŚLIWKI Z CYNAMONEM

Osobowość z charakterem: Miły poranek w fantastycznym towarzystwie. Lubię, gdy zaparzasz mnie dłużej niż 5 minut. Przypominam wtedy kolorem dojrzałe śliwki w piękny letni dzień. Woń mojego aromatu wypełnia całe mieszkanie - wszak cynamon w połączeniu z soczystymi śliwkami to nie lada pokusa... Jestem przyjemnością dla podniebienia. Kto mnie raz spróbuje, ten powraca do mnie często. Daj się uwieść chwili. Nie zwlekaj.. :)

Sekrety mojego uroku: kwiat hibiskusa, owoc jabłka, liść jeżyny, cynamon 8%, aromaty, owoc aronii, korzeń lukrecji 5%, prażony korzeń cykorii, owoc śliwki 2%, regulator kwasowości - kwas cytrynowy. Zawiera lukrecję - nie może być spożywany w nadmiernych ilościach przez osoby cierpiące na nadciśnienie.

Co zrobić, by ze smakowania mnie płynęła duża rozkosz?
 Jedną torebkę herbatki włożyć do filiżanki. Zalać 200ml wrzącej wody. Parzyć 5-8 minut. Gotowe.
Rodzaj:  herbata owocowa aromatyzowana o smaku śliwek z cynamonem


Czy każdy może sobie pozwolić na skosztowanie tejże kawy?

- Zawartość: 40 g (20 torebek po 2g każda)


- Koszt: od 4,00 zł


Ocena: 4.7/ 5.0




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz