środa, 5 lutego 2014

Wyprawa nr 27

Słodycze wokół nas, słodycze i w herbatach zaklęte... Dziś przekonamy się, czy herbata o smaku gruszki polanej karmelem faktycznie jest tak smaczna jak można byłoby zakładać... Wielki świat małych przyjemności już dziś stoi przed Tobą otworem.

LIPTON HERBAL INFUSION: INDULGENT PEAR (PEAR & CARAMEL)


Osobowość z charakterem: "Wyobraź sobie esencję soczystego smaku lekko chrupiących gruszek połączonych z wysublimowanym smakiem karmelu, zamkniętą w torebkach piramidkach. Delikatnie uwalniany smak przyjemności przeniesie Cię w krainę słodyczy. Tego po prostu nie można sobie odmówić..." -> taki opis widnieje na odwrocie pudełka z tą herbatą. Zainspirowana takowym wyznaniem nie odparłam pokusy zakupu tej herbaty i ... żałuję. Osobiście, mnie nie zachwyciła. Ma bardzo ostry smak po zalecanych 5-8 minutach parzenia. Słodząc, uzyskuje się lepszy efekt, aczkolwiek nie jest to smak, na jaki się nastawiałam.

Sekrety mojego uroku: dzika róża (37%), liście pomarańczy (26%), jabłko (8%), aromaty, kwiat lipy (6,5%), korzeń cykorii (4,5%), hibiskus (2,4%), płatki karmelowe (2%), skrobia, cukier.



Co zrobić, by ze smakowania mnie płynęła duża rozkosz?
Jedną torebkę herbaty zalać 200 ml wrzącej wody. Parzyć 5-8 minut. Ewentualnie posłodzić.

 Rodzaj: Gruszka, karmel. Herbata owocowa aromatyzowana, ekspresowa.

 Czy każdy może sobie pozwolić na skosztowanie tejże herbaty?

- Zawartość:  20  torebek piramidek, po 2.2 g każda.

- Koszt: 5,99 zł (standardowo dla Liptona)

Ocena: 3.5 / 5.0


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz