czwartek, 22 listopada 2012

Wyprawa nr 6 (reaktywacja :) )

BELIN: HERBATKA OWOCOWA Z TRUSKAWKĄ


Czasem warto dać się ponieść fantazji i zasmakować w czymś nowym, nieodkrytym...Interesujących wrażeń smakowych może dostarczyć herbatka truskawkowa, łącząca w sobie delikatność, a zarazem  intensywność smaku.

Osobowość z charakterem: Bogactwo smaku i aromatu ukryte w herbatce powstałej z suszu dojrzałych w słońcu owoców i kwiatów. Hibiskus, aronia, czarne porzeczki oraz truskawki nadają napojowi niebanalny smak, który urzeka każdego już od pierwszej kropli

Sekrety mojego uroku:  susz z owoców aronii, hibiskus (kwiat malwy sudańskiej), susz z owoców czarnej porzeczki,  susz z owoców truskawki (min. 5%), aromaty, kwas cytrynowy - regulator kwasowości, korzeń cykorii 

Kraj pochodzenia wyprodukowano w Polsce, w Poznaniu


Co zrobić, by ze smakowania mnie płynęła duża rozkosz?

Saszetkę umieścić w filiżance, zalać wrzącą wodą i zaparzać 5 - 8 minut. Dosłodzić do smaku. Jedna saszetka przeznaczona jest do przygotowania jednej filiżanki naparu.

Czy każdy może sobie pozwolić na skosztowanie tejże herbaty?

20 szt. x 2g, herbata owocowa, koszt od ok. 1,5 zł.

Zgrabne pudełeczko, estetycznie wykonane.


Czy Ci się spodobam? Oto moje tajemnicze oblicze! 
Tadaaaaam!

 Z profilu prezentuję się również uroczo... :)
 W towarzystwie Pana Czajnika i Pana Kubeczka:
 Ufff, jak się zrobiło ciepło!
 Mmmmm, czuję już soczysty smak herbatki... 
 Szaszetka w trakcie parzenia. Robi się czerwono! :)
 Do herbatki polecam pyszne kanapki z szynką, ogórkami, pomidorkiem, cebulką oraz startym serem żółtym, posypane bazylią i oregano. Mniam! :)
Do zobaczenia w następnym odcinku!

4 komentarze:

  1. Widzę akademik Omega bez zmian;) Czeszę się, że jak obiecałaś, tak tego bloga założyłaś;p nawet był post o mojej ulubionej herbatce;p pozdrawia Iza z pokoju 210;p

    OdpowiedzUsuń
  2. No, proszę, kogoż to moje oczy widzą! :)
    Tak, dalej mieszkam w Omedze, tylko zmieniłam pokój na drugą, mniej uciążliwą stronę. ;) Hoh, a któraż to Twoja ulubiona herbatka?
    Być może, że teraz będę częściej pisać bloga, znajomi ciągle dopytywali się, kiedy umieszczę coś nowego, więc w końcu musiałam. ;)
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ulubiona - zielona z owocem maliny BioActive;pp również pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak pomyślałam po przejrzeniu wpisów na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń